Bloggtime...?

Kände för att skriva ett inlägg, har ej gjort det på en väldigt låååång tid nu, men som sagt kände för det!

Det känns som om att alla i min närhet håller på att växa upp och bli vuxna, Vanja har nu flyttat ihop med sin kille till Fagersjö, jag vill också flytta! Håller tummarna för henne och hoppas att allt går vägen!

Jag har nu påbörjat min andra praktikperiod på Långbro Värdshus i Fruängen, har varit där en gång och än sålänge så känns det bra, dom verkar vara trevliga och så. Niklas (min storebror) gamla klasskompis jobbar även där, så det var kul att världen är så pass liten som den är.

Känns fortfarande konstigt att jag inte kan vara med Julia i skolan och så, det brukar lixom vara vi två i skolan men nu är hon där och jag är på praktik och när jag ska vara i skolan ska hon vara på praktik :( Dumma skolan... Men snart tar jag STUDENTEN, det ska bli så himla roligt. Jag funderar på att plugga vidare efter studenten för att bli hemkunskapslärare men jag vet inte ännu om jag vill bli det.

Får se hur ofta jag kommer att skriva i fortsättningen, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0