Snart är det sommarlov!

Nu är det inte många dagar kvar i skolan, dags för lite vila. Hoppas bara att det blir jobb också.
Idag var det verkligen onödigt för mig att gå till skolan, fanns inte så mkt att göra där, man skulle bara få sina papper och sen fick man typ gå. Så jag sket i engelskan, dumt utav mig men dom skulle ändå kolla på film och jag har redan pratat betyg med läraren.
Jag har varit duktig i två dagar nu, cyklat fram och tillbaks till skolan, inte så långt men det är en bra början!

Varje gång jag kommer hem känner jag en stor sorg, jag vet inte riktigt varför. Det kanske är för att jag ska till Kreta snart och får inte träffa min familj på 7 veckor, det är en väldigt lång tid utan mamma. Men det är väl sånt man får lära sig att handskas med.

Snart börjar Grey's och då sitter jag bänkad framför TV:n har inte följt med jättebra men jag hänger med i allafall!


På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0