Onsdag

Jag är klar att gå till skolan nu men min buss går inte förens om 40 min :)
Idag hoppas jag att jag får reda på resultatet från provet igår, Upplysningen. Frågorna var helt okej, inte jättesvåra hoppas i varejfall på VG, har jag tur får jag MVG. Imorgon fyller min kära kusin år, 18! Vi ska ut efter skolan hon och jag, samt ett gäng från skolan, får se vart vi hamnar. Sen ska vi ut på fredag också :) Blir en tung helg.

På lördag ska vi har vårstädning på gården, suck . . . Men man måste väl hjälpa till antagligen.

Sanrt börjar fotbolls EM, ska bli så kul! Sverige möter, Ryssland, Spanien och Grekland :)

Men nu ska jag gosa lite med hunden min,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0