Hos Vanja P, as usual

Sitter hemma hos Vanja nu, idag hände en tråkig grej. Jag och Julia var på Burger King och när vi skulle gå därifrån så smällde det till i mitt knä. För er som inte vet så opererade jag mitt knä i Augusti på grund av ett brustet korsband. Men det smällde till i allafall, jag och mamma ska vänta tills imorgon om det har svullnat mer. Då måste vi åka in till akuten, jag vill inte det, man får bara sitta och vänta på ingen hjälp. Inte så kul sysselsättning.

Men men, jag har hjälpt Mickis och Malin att handla idag till maskeradhoppningen imorgon, det ska bli jättekul att se, dom kommer att vara grymma och vinna hela skiten! Träffade Julia en stund också :)

Nu ska jag vara social med lilla Vanja även fast hon pratar i telefon, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0