Sverige - Spanien

Ja, matchen gick väl inte så jättebra, nu är det typ så att vi måste vinna mot Ryssland för att gå vidare (hoppas, hoppas)!

Jag börjar jobba på måndag! Det ska bli jättekul, tjäna lite egna pengar, köpa MER kläder :) Vill även göra om i mitt rum, men då måste man ju ha pengar. . .

Snart kommer Myggan hit och snackar lite skit en stund med mig, fårse om hon kommer själv eller inte. Julia är på någon fest i Huddinge, vi ska på dejt imorgon med varandra :) Hon ska få hjälpa mig att välja kläder till jobbet, hon ska också jobba med mig, i allafall första veckan. Vi kommer att jobba ungefär 10 timmar om dagen. En fråga som jag har funderat på är om jag ska gå med i facket. Några åsikter?

Nu ska jag rensa upp lite bland datan, skoj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att Sverige losade:(. Ha en bra dag

2008-06-14 @ 21:55:54
Postat av: an

joo matchen gick bra, men resultatet blev ju fel... typiskt ...

2008-06-14 @ 22:01:43
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0