Imorgon blir det sommarlov!

Jag har inte skrivit på jättelänge, men jag har inte orkat.

Imorgon har jag i varejfall skolavslutning, hoppas på att jag får bra betyg men det tror jag nog :)
Snart ska jag ha Rufus också! Det ska bli roligt.

Jag och Julia har varit och sökt jobb på en båt som heter Segelkronan som ligger på Skeppsholmen, vi ska tillbaks på fredag för mer information om hur det funkar där. Det är ett serveringsjobb men han som jobbade där sa att det var väldigt basic så det låter bra, servering är inte det jag är bäst på men jag vet hur man gör.

Vi fårse om jag ska till Uppsala i helgen allt blir så krångligt med besök hit och dit.

Nu måste jag duscha och lägga en ansiktsmask så att man ser någorlunda fräsch ut imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0