Hemma igen

Nu är jag hemma från Uppsala, åkte dit i torsdags.

Fredag:
Vi gick hem till Anns granne och käkade middag, samt drack lite vin. Hade trevligt, väldigt trött och väldigt full.

Lördag:
Vaknade klockan sex på morgonen utav att det var varmt som sjutton, bakis. Vi sov fyra pers i vardagsrummet, otroligt varmt vill jag säga. Gick ut med Rocky en sväng och rökte. På kvällen tittade vi på Jesse James filmen, den var skitdålig, filmen var jätteseg och tråkig.

Idag, söndag:
Tog det lugnt, vi hade picknick nere vid ån, tog tåget hem vid halv åtta. Nu är jag hemma, har träffat Mickis en stund. Ska snart gå och lägga mig, är otroligt trött och seg, ska upp kl 7 imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0