Fortfarande på Kreta!

Just nu sitter jag på den otroligt välstädade balkongen, som jag har städat, gjort en fin myshörna och så :P Jag är så duktig! Jag ska snart gå och lägga mig, börjar klockan nio imorgon, går in på morgonschemat. kulkul... Sen får vi ju hoppas att dom jag ska jobba med imorgon kommer i tid, det har en tendens att inte bli så. Jag har tvättat idag också, tvättmaskinen är helt cp, man får stötar när man ska ta ut kläderna, ibland så lägger den av och så brukar den inte "äta" upp tvättmedlet... Det är väl så i Almirida på p-boendet. Jag har också varit hos doktorn idag, jag har börjat få ont i mitt knä igen samt att det har svullnat upp, fick röntga och så, jag fick faktiskt röntgenbilderna med mig, lägger upp dom när jag orkar. Sen har jag gått runt lite i staden vi var i, mycket mysigare än här. Har också besökt Kaffestugan, ett svenskt café :) Jag käkade bakad potatis med tonfiskröra! Super!

Imorgon ska jag som sagt jobba sen ska jag försöka att sola lite, kanske klia sönder något utav mina 16 myggbett som jag hittills har fått.. Myggen här är mycket mer aggresiva än i Sverige.

Men men nu ska jag röra mig mot slafen, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0